wtorek, 2 października 2018

O książce w Redakcji BB

Szymon Miążek popełnił na łamach internetowego magazynu Redakcja BB artykuł na temat mojej poezji w oparciu o tom PrzenikaNIE WIEM :). Bardzo się cieszę i bardzo jestem wdzięczna :D.

https://redakcjabb.pl/11287/niebo-jest-niebieskie-trawa-jest-zielona

A poniżej screeny całego artykułu - na pamiątkę:), choć polecam wejść na stronę Redakcji BB - jest tam wiele ciekawych artykułów, między innymi o ostatnim tomiku Reni Morawskiej :)


Na deser kilka innych zdjęć z sesji z Danusią Pawłowską do tego artykułu :)...





Dla mnie bardzo miłe było, że zupełnie nie zdawałam sobie sprawy, że takie omówienie książki powstaje. Dowiedziałam się gdy Danusia zapytała, czy może się umówić ze mną na zdjęcia. A, że artykuł już został opublikowany zyskałam pewność wczoraj ;)... Heh...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz